Walentynki oraz Dzień Kobiet to dwa święta, które dzieli zaledwie kilkanaście dni. Oba sprzyjają miłosnym uniesieniom, oba wymagają od nas nieco kreatywności i oba dają nam nieograniczone możliwości do organizacji imprez szytych na miarę różnych grup klientów. Walentynki – historia (nie)polskiego święta Walentynki nazwę swą zawdzięczają św. Walentemu, którego święto w kościele katolickim obchodzone jest 14 lutego. Jednak nie jest to typowo katolickie święto. Prawdopodobnie tradycje związane z tym dniem pochodzą ze starożytnego Rzymu, gdzie obchodzono bliźniacze święto zwane Luperkaliami. Do Polski zwyczaje dnia zakochanych dotarły dość późno, bo dopiero w latach 90 XX wieku. Podobne – bo rzymskie – korzenie ma święto kobiet przypadające na 8 marca. Choć panuje przekonanie, że Walentynki są amerykańskim świętem, okazuje się jednak, że Stany Zjednoczone miały o wiele większy udział w popularyzacji Dnia Kobiet niż Dnia Zakochanych. Czym kierować się tworząc event w lutym i marcu? Przede wszystkim – datą. Eventy w obiektach handlowych największą popularność zyskują w okolicach weekendu. W tym roku Walentynki wypadają w czwartek, Dzień Kobiet zaś w piątek. Jest to jeden z czynników, przez który warto zastanowić się, czy warto organizować event 14 lutego, czy może lepiej poczekać na 8 marca? A może połączyć te dwa święta i w weekend pomiędzy nimi zorganizować sprytną hybrydę? Możliwości jest więcej niż myślicie! Uwolnij Julię! Co byście powiedzieli na to, aby Waszym zadaniem było uwolnić piękną Julię z więziennych krat? Na śmiałka któremu to się uda, czeka wyjątkowa nagroda w postaci wycieczki do Werony wraz ze swoją ukochaną, adla tych, którzy podeszli do zadania i byli bardzo blisko rozwiązania czeka zaproszenie na romantyczną kolację przy świecach dla dwojga! W klimat opowieści o rozterkach rodzin Capuleti i Montecchi wprowadza odwiedzających skrzypaczka oraz historia opowiedziana nie tylko słowami narratora, ale także strojami oraz dekoracjami nawiązującymi do epoki Szekspira. W evencie mogą wziąć udział dzieci jak iosoby starsze, żony, mężowie, a także zadeklarowani single. I choć ciężko nie kojarzyć go z romantyczną miłością, zapewniamy, że ten rodzaj prosprzedaży przy drobnych zmianach wpasuje się także w klimat Dnia Kobiet. Zdjęcia z jednej naszych realizacji z Julią możecie zobaczyć w naszej galerii na stronie głównej. Misiobranie – inspiracja na oryginalny Dzień Kobiet i Dzień Zakochanych! Misiobranie to jeden z tych eventów, który w oryginalny i nieszablonowy sposób da Twoim klientom szansę na wyrażenie uczuć swoim bliskim. Wystarczy odrobina zręczności, by z dużego akwarium wyłowić uroczego misia! W wersji na Walentynki wiek i płeć nie grają żadnej roli, każdy ma szansę w zabawny sposób obdarować swoją walentynkę. W wersji przygotowanej na Dzień Kobiet – to panowie stają do rywalizacji o wyłowienie najpiękniejszego misia dla swojej żony, córki czy mamy. Z misiem czy bez, zakochani, rodziny i przyjaciele mogą sobie zrobić wspólne pamiątkowe zdjęcie z fotobudki. Na fotografowanych będą czekały tabliczki z zabawnymi tekstami, gadżety i… gigantyczne misie. Bo warto pamiętać, że Dzień Kobiet to nie tylko święto dorosłych pań, ale także tych nieco młodszych dam. Walentynki – dla Niego A jeśli wśród Waszych klientów większość stanowią panowie, dobrym wyborem będą Retro Walentynki z wystawą amerykańskich krążowników szos i koncertem Elvisa Presleya. Przy dźwiękach rock’n’rolla przenieśmy się w lata 50’, 60’ i 70’ ubiegłego wieku, do małego, amerykańskiego miasteczka, które wieczorem budzi się do życia, a to wszystko w ścianach centrum handlowego. Do wygrania oczywiście masa nagród i słodkości dla swojej drugiej połowy! Komercyjne święto? Pomysłów w naszych głowach jest wiele więcej i ciągle rodzą się nowe. Wszystkie z nich przekształcamy, zmieniamy, tak by dostosować je do woli klientów i zaistniałych potrzeb. I choć część społeczeństwa uważa Dzień Kobiet oraz Walentynki za komercyjne święta, my uważamy, że jest to także chwila, w której możemy wyrazić to, czego nie wyrażamy na co dzień. Skupiając się na tej myśli jesteśmy w stanie stworzyć wydarzenie, które nie przytłoczy odbiorców, a w ciekawy sposób pozwoli świętować te dni. Jeśli macie własny pomysł na zorganizowane wydarzenia w ten dzień, napiszcie do nas (kontakt do poszczególnych działów na dole strony) – pomożemy zmienić Wam inspirację w wydarzenie, które klienci zapamiętają na długo!
- O nas
- Dla biznesu
- Obiekty handlowe
- Eventy online
- Usługi
- Eventy
- Studio graficzne
- Digital i social media
- Organizacja imprez
- Organizacja imprez
- Organizacja imprez firmowych
- Organizacja imprez integracyjnych
- Organizacja imprez plenerowych
- Organizacja konferencji
- Organizacja przyjęć
- Pikniki firmowe
- Wigilie firmowe
- Wyjazdy firmowe
- Organizacja imprez promujących produkt/markę
- Organizacja gali i jubileuszy
- Organizacja eventów w galeriach handlowych
- Blog
- Kontakt