Andrzejkowa muzyczna integracja

Andrzejkowa muzyczna integracja

W pięknych, pałacowych wnętrzach zorganizowaliśmy spotkanie dla blisko 300 pracowników firmy outsorcingowej. Tym razem postawiliśmy na wspólne śpiewanie z chórem gospel, muzyczne bingo i wymyślne drinki dopasowane do klimatu wydarzenia.

Naszym zadaniem było sprawić, by zwykła kolacja i zabawa z DJ nabrała integracyjnego charakteru. Zaproponowaliśmy, by muzyka była motywem przewodnim spajającym całe wydarzenie. Event prowadził śpiewający konferansjer wspierany przez chór gospel. I – choć może trudno w to uwierzyć – stali przy stołach i śpiewali wszyscy goście. Motywowaliśmy ich do tego dodatkowo – grając w muzyczne bingo, wybierając kule i odpowiadające im piosenki. Ta odrobina rywalizacji zachęciła do wspólnej zabawy tych nieco mniej odważnych.

W lobby czekali na goście barmani, którzy kartę drinków przygotowali specjalnie na nasze wydarzenie. Uczestnicy robili sobie zdjęcia w fotobudkach, otrzymali także drobne upominki nawiązujące do okazji.

A kiedy wyśpiewaliśmy się już na dobre, zaprosiliśmy gości do zabawy tanecznej przy muzyce DJ.

Konferencja Faurecia

Konferencja Faurecia

Faurecia, jeden z największych na świecie dostawców wyposażenia samochodowego, zaufała naszej firmie i powierzyła nam zorganizowanie trzydniowej konferencji. Event odbył się w hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu. Spotkanie składało się z dwóch głównych wydarzeń – Poland Manager Conference i HR Poland Convention. Oprócz samej konferencji wspieraliśmy firmę Faurecia w przygotowaniu kreatywnych prezentacji dla menadżerów, przygotowaliśmy wystawę produktów powstających w Polsce i wystawę zdjęć z krajowych fabryk.

Realizacja wydarzenia składała się z kilku etapów i realizowała kilka celów biznesowych. Począwszy od przygotowania scenariusza i zrealizowania autorskiego filmu z udziałem pracowników z najdłuższym stażem, przez zaprojektowanie ogólnofirmowego wydarzenia, po ekspozycję kluczowych produktów firmy.

Gościem specjalnym konferencji był Mateusz Grzesiak, doktor psychologii i znany międzynarodowy coach.

Wsparliśmy menedżerów w przygotowaniu kreatywnych prezentacji, które niejednokrotnie były bardziej połączeniem one man show i spektaklu aktorskiego niż prezentacją produktu. Każdy uczestnik konferencji głosował na wybrane prezentacje przy użyciu zdalnego pilota, a wydarzenie przerywane było nieoczekiwanym show, które rozpoczynało się każdorazowo po naciśnięciu czerwonego przycisku. Elementem jednego z wystąpień były – przedstawione za pomocą hologramów – produkty firmy.

Wreszcie – zadbaliśmy o godny, efektowny wygląd przestrzeni, w których odbyła się konferencja, za pomocą świateł i wielkoformatowych wydruków.

KLUB BSS VIP BOSCH

KLUB BSS VIP BOSCH

Na spotkaniu i konferencji partnerów Bosch Elektronarzędzia zarówno klient jak i i produkty znalazły się na pierwszym planie. Event w stylu push the button, escape roomy produktowe i pięć arów zaaranżowanych w 6 rożnych strefach pokazów produktowych, to tylko część tego, co działo się na dwudniowym spotkaniu. Pokazy produktowe zostały rozszerzone o interaktywną grę, na potrzeby której stworzyliśmy aplikację mobilną opartą na technologii ibeaconów. Gwiazdą wieczoru była Katarzyna Pakosińska. Nasz klient gościł w czasie wydarzenia swoich najważniejszych klientów. Naszym zadaniem było sprawić, by poczuli się wyjątkowo, zaskoczyć ich i dać taką wartość, by poczuli się prawdziwie docenieni.

Wyniki podsumowywaliśmy w czasie konferencji, gdzie standardowe krzesła zastąpiliśmy meblami VIP. Do sal hotelowych przenieśliśmy najlepsze pokoje zagadek, w których wykorzystaliśmy produkty klienta. Opracowaliśmy autorską aplikację, która pozwoliła gościom interaktywnie zwiedzać ekspozycje produktowe, zbierać punkty za aktywność i wygrywać nagrody. Bawiliśmy się całą noc – najpierw przy występie Katarzyny Pakosińskiej, potem przy grającym na żywo zespole coverowym.

Promocja województwa łódzkiego w Brukseli

Łódzkie w Brukseli

Łódzkie w Brukseli to projekt zrealizowany przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Mieliśmy przyjemność organizacji konferencji oraz przeprowadzenia działań promocyjnych wokół niej. Oprócz działań SEO oraz mediach społecznościowych, koordynowaliśmy także powstawanie spotu promującego oraz filmu stanowiącego jego podsumowanie.

Konferencję otworzył Marszałek Województwa Łódzkiego. W konferencji wzięli udział przedsiębiorcy, samorządowcy, przedstawiciele instytucji kultury i otoczenia biznesu oraz osoby zainteresowane ekspansją na rynki Beneluksu.

Przedsiębiorcy z Łódzkiego, współpracujący już z Lodzkie House podzielili się z uczestnikami swoimi sukcesami, doświadczeniami i dobrymi praktykami w ramach udziału w targach, wizytach studyjnych, misjach gospodarczych i spotkaniach branżowych na terenie krajów Beneluksu.

W czasie konferencji zadbaliśmy o przygotowanie sali, nagłośnienia i multimediów, drobnych aktywności (mobilna ramka do zdjęć) i odpowiednią aranżację miejsca spotkań kuluarowych. Przygotowaliśmy także pakiety startowe dla uczestników.

Dzień otwarty ABB

Dzień Otwarty ABB

Dzień Otwarty ABB to impreza podczas której możliwe było bliższe zapoznanie się z działalnością olbrzymiej firmy ABB. Zorganizowaliśmy piknik rodzinny połączony ze zwiedzaniem Fabryki Napędów i Fabryki Silników ABB. Wydzielona została strefa kreatywno-edukacyjna dla najmłodszych, z popularyzatorem nauki, Karolem Wójcickm. Goście mogli spotkać się z pracownikami firmy oraz zdobyć informacje o możliwości pracy i rozwoju w ABB

Urodziny Portu Łódź

Urodziny Portu Łódź

Już po raz drugi zasadziliśmy drzewo w Galerii Handlowej – tym razem w Łódzi. Ósme urodziny Portu Łódź przebiegły pod znakiem żółtego żonkila, wiosny i słońca. Tym razem drzewo owocowało eleganckimi jabłuszkami ze sklejki. Zadaniem klientów było zarejestrować paragon, a następnie wybrać odpowiednie jabłuszko i odpowiadającą mu nagrodę. 

Z daleka uwagę zwracała prawdziwa łąka kwiatów. Nagrodami o najniższej wartości były bowiem żółte żonkile, których przekazaliśmy klientom ponad 5000 sztuk. W wielkim finale, ostatniego dnia akcji, szacowaliśmy wagę jabłek w dużym koszu. Finał prowadził znany konferansjer. Dekoracje uzupełniały wielkoformatowe kwiaty, scena z aranżacją oparte o meble IKEA oraz recepcja i ekspozycja nagród, oparte o wiosenne rozwiązania. Zaskakującym rozwiązaniem była dodatkowo… aromatyzacja przestrzeni. Przygotowaliśmy (dobrze ukryte!) specjalne dyspensery zapachów, tak aby wiosna naprawdę zagościła w galerii handlowej. Buy&get przyniósł doskonałe efekty – zarówno jeśli chodzi o wartość koszyka zakupowego, jak i wynik footfallowy.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google