Organizacja loterii w galeriach i obiektach handlowy
Obecnie rozmaite punkty usługowe nie wiążą się już jedynie z zakupami. Klienci pojawiają się też tam z wielu innych powodów, a galerie handlowe starają się ich przyciągnąć różnymi sposobami. Jednym z nich jest organizacja loterii. Zarządcy obiektów czasami decydują się na planowanie takich eventów. W takim przypadku można skorzystać z usług naszej agencji kreatywnej, która zajmuje się tego typu wydarzeniami i wie, w jaki sposób należy je przeprowadzić.
Czym są loterie w galeriach handlowych?
Zazwyczaj właściciel czy zarządca galerii handlowej ma przed sobą postawione cele, które musi wypełnić. Jednym z narzędzi, jakie może do tego wykorzystać, są właśnie loterie organizowane przez takie agencje kreatywne jak my. W takim wydarzeniu rozlosowywane są między uczestnikami różnego rodzaju mniejsze i większe nagrody. Stosuje się też rozmaite systemy i mechanizmy, które mają pomóc w wyłonieniu zwycięzcy. Zdarza się, że wiąże się z tym organizacja więcej niż jednego eventu, a całość zostaje rozłożona w czasie.
W jakim celu są organizowane loterie w galeriach handlowych?
Warto dowiedzieć się, co może dać zaplanowanie i przeprowadzenie takiego eventu na przykład przez naszą agencję kreatywną. Loteria w obiekcie handlowych przede wszystkim ma na celu zwiększenie liczby osób, które odwiedzają galerię. Staje się ona między innymi narzędziem strategii marketingowej. To z kolei ma szansę przełożyć się na większe obroty najemców czy też zwiększenie footfallu, czyli odwiedzalności danego centrum, a to następnie może spowodować lepsze wyniki sprzedaży. Inne zalety to też zwiększenie rozpoznawalności, a także wpływ na wizerunek.
Co wykorzystuje się jako nagrody w loteriach w galeriach handlowych?
Podstawą organizacji takiego wydarzenia jest wybranie oraz ogłoszenie nagrody. To ona stanowi główny punkt loterii w obiekcie handlowym. Czasami jest to jedna, główna, bardzo atrakcyjna i duża wygrana, taka jak samochód. W niektórych przypadkach stawia się jednak na dużą liczbę mniejszych niespodzianek, które trafią do większej grupy zwycięzców. Dobór trofeum zależy od tego, jaki efekt ma zostać osiągnięty i na tej podstawie się go określa.
O czym należy pamiętać, decydując się na organizację takiej loterii?
Zanim rozpocznie się planowanie takiego eventu, należy skupić się na kilku kwestiach. Przede wszystkim loteria w centrum handlowym wiąże się nie tylko z obecnością klientów, ale też kosztami. Należy też jej poświęcić wystarczająco dużo czasu, by była zorganizowana prawidłowo oraz zgodnie z prawem. Warto pamiętać też o takich aspektach jak okres na formalne zgłoszenie całości, uregulowanie podatków czy też uzyskanie pozwolenia na przeprowadzenie takiego wydarzenia.
Organizacja loterii w galerii handlowej przez agencję kreatywną
Jako agencja kreatywna mamy wiele lat doświadczenia w organizowaniu podobnych eventów i wiemy, co trzeba przygotować, by mogły się one odbyć. Podobnie działamy w przypadku loterii w obiektach handlowych. Zadbamy o każdy aspekt ich planu, a na dodatek jako Creality proponujemy dopięcie całości nawet w ciągu dwóch tygodni od momentu zaakceptowania oferty. Tak, to możliwe w specjalnym trybie zgłoszeniowym – zapytaj nas o szczegóły!