Organizowanie loterii w obiektach handlowych

Organizacja loterii w galeriach i obiektach handlowy

Obecnie rozmaite punkty usługowe nie wiążą się już jedynie z zakupami. Klienci pojawiają się też tam z wielu innych powodów, a galerie handlowe starają się ich przyciągnąć różnymi sposobami. Jednym z nich jest organizacja loterii. Zarządcy obiektów czasami decydują się na planowanie takich eventów. W takim przypadku można skorzystać z usług naszej agencji kreatywnej, która zajmuje się tego typu wydarzeniami i wie, w jaki sposób należy je przeprowadzić.

Czym są loterie w galeriach handlowych?

Zazwyczaj właściciel czy zarządca galerii handlowej ma przed sobą postawione cele, które musi wypełnić. Jednym z narzędzi, jakie może do tego wykorzystać, są właśnie loterie organizowane przez takie agencje kreatywne jak my. W takim wydarzeniu rozlosowywane są między uczestnikami różnego rodzaju mniejsze i większe nagrody. Stosuje się też rozmaite systemy i mechanizmy, które mają pomóc w wyłonieniu zwycięzcy. Zdarza się, że wiąże się z tym organizacja więcej niż jednego eventu, a całość zostaje rozłożona w czasie.

W jakim celu są organizowane loterie w galeriach handlowych?

Warto dowiedzieć się, co może dać zaplanowanie i przeprowadzenie takiego eventu na przykład przez naszą agencję kreatywną. Loteria w obiekcie handlowych przede wszystkim ma na celu zwiększenie liczby osób, które odwiedzają galerię. Staje się ona między innymi narzędziem strategii marketingowej. To z kolei ma szansę przełożyć się na większe obroty najemców czy też zwiększenie footfallu, czyli odwiedzalności danego centrum, a to następnie może spowodować lepsze wyniki sprzedaży. Inne zalety to też zwiększenie rozpoznawalności, a także wpływ na wizerunek.

Co wykorzystuje się jako nagrody w loteriach w galeriach handlowych?

Podstawą organizacji takiego wydarzenia jest wybranie oraz ogłoszenie nagrody. To ona stanowi główny punkt loterii w obiekcie handlowym. Czasami jest to jedna, główna, bardzo atrakcyjna i duża wygrana, taka jak samochód. W niektórych przypadkach stawia się jednak na dużą liczbę mniejszych niespodzianek, które trafią do większej grupy zwycięzców. Dobór trofeum zależy od tego, jaki efekt ma zostać osiągnięty i na tej podstawie się go określa.

O czym należy pamiętać, decydując się na organizację takiej loterii?

Zanim rozpocznie się planowanie takiego eventu, należy skupić się na kilku kwestiach. Przede wszystkim loteria w centrum handlowym wiąże się nie tylko z obecnością klientów, ale też kosztami. Należy też jej poświęcić wystarczająco dużo czasu, by była zorganizowana prawidłowo oraz zgodnie z prawem. Warto pamiętać też o takich aspektach jak okres na formalne zgłoszenie całości, uregulowanie podatków czy też uzyskanie pozwolenia na przeprowadzenie takiego wydarzenia.

Organizacja loterii w galerii handlowej przez agencję kreatywną

Jako agencja kreatywna mamy wiele lat doświadczenia w organizowaniu podobnych eventów i wiemy, co trzeba przygotować, by mogły się one odbyć. Podobnie działamy w przypadku loterii w obiektach handlowych. Zadbamy o każdy aspekt ich planu, a na dodatek jako Creality proponujemy dopięcie całości nawet w ciągu dwóch tygodni od momentu zaakceptowania oferty. Tak, to możliwe w specjalnym trybie zgłoszeniowym – zapytaj nas o szczegóły!

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google